قدرت ائدولوژی و زبان در رسانه نقش ائدیولوژی در فرایند برگردان متون خبری در مطبوعات ایران چگونه متنون خبری برگردان شده در مطبوعات ایران به ائدولوژی آغشته می شود
1. قدرت ائدولوژی و زبان در رسانه نقش ائدیولوژی در فرایند برگردان متون خبری در مطبوعات ایران چگونه متنون خبری برگردان شده در مطبوعات ایران به ائدولوژی آغشته می شود
دوره 10، شماره 35 ، تابستان 1393، ، صفحه 151-182

چکیده
  مطالعات رسانه‌ای در عصر حاضر یک پژوهش میان رشته‌ای است. یکی از مهمترین این حوزه‌ها به رابطه رسانه و زبان بر می‌گردد که رابطه‌ای غیرقابل انکار است. به همین ترتیب رابطه قدرت و ایدئولوژی در انتقال پیام ...  بیشتر
آگهی با ماسک گزارش: ریرتاژ - آگهی در ایران
2. آگهی با ماسک گزارش: ریرتاژ - آگهی در ایران
دوره 10، شماره 34 ، بهار 1393، ، صفحه 143-160

چکیده
  روزنامه نگاری در ذات خود شغلی اخلاقی است. از روزنامه‌نگاران انتظار می‌رود که از نیازهای شخصی خود برای منافع عمومی بگذرند. به همین دلیل اخلاق روزنامه نگاری یکی از پیچیده‌ترین اخلاق‌های حرفه‌ای به شمار ...  بیشتر