فصلنامه مطالعات فرهنگی و ارتباطات

مقاله پژوهشی

7. بررسی نقش شبکه اجتماعی مجازی در رفتارهای تسهیم دانش (مطالعه موردی: شبکه اجتماعی تلگرام در بین دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه محقق اردبیلی)

ابراهیم آریانی قیزقاپان؛ ریحانه عباس پور؛ سعاد شهابی زاده؛ سلیم کاظمی

مقالات آماده انتشار، اصلاح شده برای چاپ، انتشار آنلاین از تاریخ 20 خرداد 1399

10.22034/jcsc.2020.72919.1446

21. رسانه‌های اجتماعی رسانه‌های اجتماعی و نظارت بر صاحبان قدرت مورد کاوی اینستاگرام در ایران و نظارت بر صاحبان قدرت مورد کاوی اینستاگرام در ایران

طاهر روشندل اربطانی؛ سیدوحید عقیلی؛ محمدمهدی فرجیان

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 14 شهریور 1399

10.22034/jcsc.2020.95319.1740

38. طراحی مدل توسعه کارآفرینی فرهنگی در سازمان های فرهنگی ایران (مطالعه موردی:سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان)

سمانه لعله ئی؛ محسن قدمی؛ سیدرضا صالحی امیری؛ عباسعلی قیومی؛ محمد تقی ضیائی بیگدلی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 27 آبان 1399

10.22034/jcsc.2020.135045.2206

39. کارآفرینی در آموزش دانشگاهی: مطالعه موردی ارزشیابی دانشگاه الزهرا با تاکید بر شبکه‌های تعاملی و ارتباطات

الهام فخاری؛ ملوک خادمی اشکذری؛ حمیدرضا حسن آبادی؛ منصور علی حمیدی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 03 آذر 1399

10.22034/jcsc.2020.133829.2268

69. مقایسه نقش رسانه‌های سنتی و نوین در توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان مورد مطالعه: شاغلان و فعالان شرکت های دانش بنیان استان تهران

نادر گودینی؛ مهرداد متانی؛ علی فلاح؛ اسدالله مهرآرا

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 21 فروردین 1400

10.22034/jcsc.2021.139601.2276

71. امکان‌سنجی انتشار پیام‌های تنش‌زُدا در توییتر بررسی میزان استفاده از مولفه‌های صلح در انعکاس درگیری غیزانیه اهواز توسط کاربران و خبرنگاران در توییتر فارسی

علی شاکر؛ مهدی فرقانی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 24 فروردین 1400

10.22034/jcsc.2021.524260.2338