فصلنامه مطالعات فرهنگی و ارتباطات


مقاله پژوهشی

4. بررسی نقش شبکه اجتماعی مجازی در رفتارهای تسهیم دانش (مطالعه موردی: شبکه اجتماعی تلگرام در بین دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه محقق اردبیلی)

ابراهیم آریانی قیزقاپان؛ ریحانه عباس پور؛ سعاد شهابی زاده؛ سلیم کاظمی

مقالات آماده انتشار، اصلاح شده برای چاپ، انتشار آنلاین از تاریخ 20 خرداد 1399

10.22034/jcsc.2020.72919.1446

15. رسانه‌های اجتماعی رسانه‌های اجتماعی و نظارت بر صاحبان قدرت مورد کاوی اینستاگرام در ایران و نظارت بر صاحبان قدرت مورد کاوی اینستاگرام در ایران

طاهر روشندل اربطانی؛ سیدوحید عقیلی؛ محمدمهدی فرجیان

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 14 شهریور 1399

10.22034/jcsc.2020.95319.1740

18. طراحی و اعتبار سنجی الگوی سه مرحله ای ارتباط با مشتری بر رویکرد نقاط تماس در سفر مشتری (مطالعه موردی: فروشگاه‌های زنجیره‌ای هایپرمی)

فاطمه کریم وند؛ ندا سلیمانی؛ محمود علمی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 22 مرداد 1400

10.22034/jcsc.2021.525085.2354

28. طراحی مدل توسعه کارآفرینی فرهنگی در سازمان های فرهنگی ایران (مطالعه موردی:سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان)

سمانه لعله ئی؛ محسن قدمی؛ محمد تقی ضیائی بیگدلی؛ عباسعلی قیومی؛ سیدرضا صالحی امیری

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 27 آبان 1399

10.22034/jcsc.2020.135045.2206

48. مقایسه نقش رسانه‌های سنتی و نوین در توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان مورد مطالعه: شاغلان و فعالان شرکت های دانش بنیان استان تهران

نادر گودینی؛ مهرداد متانی؛ علی فلاح؛ اسدالله مهرآرا

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 21 فروردین 1400

10.22034/jcsc.2021.139601.2276

50. امکان‌سنجی انتشار پیام‌های تنش‌زُدا در توییتر بررسی میزان استفاده از مولفه‌های صلح در انعکاس درگیری غیزانیه اهواز توسط کاربران و خبرنگاران در توییتر فارسی

علی شاکر؛ مهدی فرقانی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 24 فروردین 1400

10.22034/jcsc.2021.524260.2338

84. نقد کهن الگویی روابط اجتماعی در رمان‌های سیال ذهن ایرانی (مطالعه موردی: این سگ می خواهد رکسانا را بخورد)

مهدیه بخشی؛ علی جعفری؛ سروناز تربتی؛ سیدمحمد دادگران؛ حبیب صبوری خسروشاهی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 01 مهر 1400

10.22034/jcsc.2021.535275.2437

88. طراحی مدل سواد رسانه ای با تاکید بر یادگیری سیار با ترکیب مدلسازی تفسیری-ساختاری و معادلات ساختاری ( نمونه مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی مشهد)

یونس وکیل الرعایا؛ حمید سالاریان،؛ ابوالفضل دانایی،

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 08 مهر 1400

10.22034/jcsc.2021.523969.2334

92. موضوع: تبیین تعیین کننده های اجتماعی ارتباطی ایفای مسئولیت اجتماعی شرکتی (مورد مطالعه: روابط عمومی های بنگاه های اقتصادی ایران)

مرتضی بهنام؛ سید علی رحمان زاده؛ داود نعمتی انارکی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 17 مهر 1400

10.22034/jcsc.2021.522958.2322