آ

  • آقایی، عاطفه تحلیل گفتمان برساخت معنایی بیماری اچ. آی.وی/ ایدز در تلویزیون ایران مطالعه موردی: سریال «پریا» [دوره 14، شماره 52، 1397، صفحه 121-145]
  • آل ابراهیم، نادر تحقیق و توسعه در حوزه "ارتباطات سلامت": یک فراتحلیل از نوع علم شناسی [دوره 14، شماره 52، 1397، صفحه 179-202]

ا

  • ابوترابی، آیدا تحلیل محتوای اخبار مربوط به تغییرات آب و هوایی در وبسایت های فارسی زبان [دوره 14، شماره 51، 1397، صفحه 227-263]
  • اجاق، سیده زهرا آموزش سواد رسانه‌ای به کودکان : معرفی شاخص‌های محتوای آموزش سواد رسانه‌ای در دبستان [دوره 14، شماره 53، 1397، صفحه 221-247]
  • احمدی، اصغر شهروندی اجتماعی در کتاب‌های درسی [دوره 14، شماره 52، 1397، صفحه 250-227]
  • اختری زواره، مهرنوش تحقیق و توسعه در حوزه "ارتباطات سلامت": یک فراتحلیل از نوع علم شناسی [دوره 14، شماره 52، 1397، صفحه 179-202]
  • ارکان زاده یزدی، سعید رسانه‌های نوین در برابر رسانه‌های جریان اصلی: عامل یا تشدیدکننده ضعف؟ بررسی اثرات فناوری‌های نوین بر مصرف رسانه‌های جریان اصلی [دوره 14، شماره 51، 1397، صفحه 13-38]
  • افتخار، زهره مورد پژوهی اثرات فناوری‏های اطلاعاتی نوین بر رفتار اطلاع‏یابی طلبه‏ ها [دوره 14، شماره 53، 1397، صفحه 130-145]
  • افخمی، حسینعلی بازتاب ملی شدن صنعت نفت در روزنامه‌های کیهان و اطلاعات (تحلیل محتوای مطالب دو روزنامه چهار هفته قبل و بعد از رویداد ملی شدن صنعت نفت) [دوره 14، شماره 53، 1397، صفحه 323-340]
  • افهمی، رضا طراحی الگوی خودشکوفایی مبتنی بر اخلاق اسلامی و مقایسه آن با تجربه زیسته هنرمندان خودشکوفا [دوره 14، شماره 52، 1397، صفحه 31-52]
  • اکبرزاده جهرمی، سید جمال الدین نقش جشنواره‌های فیلم در سیاستگذاری فرهنگی تحلیل محتوای کیفی جشنواره‌‌ تلویزیونی جام‌ جم و جوایز گلدن‌گلوب [دوره 14، شماره 53، 1397، صفحه 123-157]
  • البرزی دعوتی، هادی الگوهای ذهنی عوامل تولید خبررسانه ملی در خصوص تغییر ماهیت مخاطب به کاربر [دوره 14، شماره 52، 1397، صفحه 146-222]
  • امیری، مجتبی طراحی و تدوین الگوی کارکردی رسانه های جمعی کشور ایران با تاکید برتوسعه بر توسعه سرمایه اجتماعی – مورد مطالعه معاونت صدای جمهوری اسلای ایران [دوره 14، شماره 53، 1397، صفحه 97-121]
  • امین فرد، احمد راهبردهای ارتقای دیپلماسی رسانه‌ای در زمینه توسعۀ فرهنگی ایران برای دوران پسابرجام [دوره 14، شماره 50، 1397، صفحه 139-168]

ب

  • باستانی، سوسن رسانه‌های نوین در برابر رسانه‌های جریان اصلی: عامل یا تشدیدکننده ضعف؟ بررسی اثرات فناوری‌های نوین بر مصرف رسانه‌های جریان اصلی [دوره 14، شماره 51، 1397، صفحه 13-38]
  • بدیع زاده، علی تبیین نقش فرهنگ در ایجاد دانشگاه کارآفرین [دوره 14، شماره 51، 1397، صفحه 265-286]
  • بروجردی علوی، مهدخت الگوهای ذهنی عوامل تولید خبررسانه ملی در خصوص تغییر ماهیت مخاطب به کاربر [دوره 14، شماره 52، 1397، صفحه 146-222]
  • بصیریان جهرمی، حسین مطالعه سیاست های رسانه ملی در حوزه ارتباطات سلامت (با تاکید بر برنامه های اصلی سلامت محور سیما در سال 1395) [دوره 14، شماره 51، 1397، صفحه 201-226]

پ

  • پاکدامن، یوسف زندگی روزمره در مهمانی های زنانه (مورد مطالعه: زنان خانه دار شهر همدان) [دوره 14، شماره 51، 1397، صفحه 125-148]
  • پاینده، حسین خوانش متن به شیوه‌ی تاریخ‌گرایان نوین تحلیل گفتمان‌های سَووشون [دوره 14، شماره 53، 1397، صفحه 11-29]
  • پوریان، عزت اله شهروندی اجتماعی در کتاب‌های درسی [دوره 14، شماره 52، 1397، صفحه 250-227]

ج

  • جانعلی زاده، حیدر حافظۀ جمعی نسل‌ها از جنگ هشت‌سالۀ ایران و عراق [دوره 14، شماره 50، 1397، صفحه 35-58]
  • جعفرزاده‌پور، فروزنده رسانه‌های نوین در برابر رسانه‌های جریان اصلی: عامل یا تشدیدکننده ضعف؟ بررسی اثرات فناوری‌های نوین بر مصرف رسانه‌های جریان اصلی [دوره 14، شماره 51، 1397، صفحه 13-38]

ح

  • حاج زرگرباشی، سید روح الله مرجعیت شیعه به‌مثابه کنشگر بین‌المللی؛ مطالعۀ الگوهای کنش نهاد اجتماعی مرجعیت در گذر تاریخ [دوره 14، شماره 51، 1397، صفحه 39-74]
  • حبیب زاده، اصحاب الگوی دیپلماسی رسانه ای در مراکز روابط عمومی: یک مطالعه کیفی [دوره 14، شماره 53، 1397، صفحه 73-96]
  • حسینی، رسول تبیین نقش فرهنگ در ایجاد دانشگاه کارآفرین [دوره 14، شماره 51، 1397، صفحه 265-286]
  • حسین بر، محمد عثمان موزه ها و پُرسمانِ هویت: بازدید از موزة مردم شناسی زابل و موزة منطقه ای جنوب شرق ایران در زاهدان [دوره 14، شماره 53، 1397، صفحه 305-321]

خ

  • خالق پناه، کمال تجربه‌های فقیر در سینما: بازنمایی سینمایی تجربه جنگ در فیلم کوتاه کُردستان [دوره 14، شماره 53، 1397، صفحه 189-220]
  • خانیکی، هادی رسانه‌های نوین در برابر رسانه‌های جریان اصلی: عامل یا تشدیدکننده ضعف؟ بررسی اثرات فناوری‌های نوین بر مصرف رسانه‌های جریان اصلی [دوره 14، شماره 51، 1397، صفحه 13-38]
  • خزائی، علیرضا تجربه‌ی زیسته‌ی «تعلیق استقلال اقتصادی» و استراتژی‌های مواجهه با آن [دوره 14، شماره 52، 1397، صفحه 261-288]
  • خواجه نوری، نسترن تحلیل محتوای اخبار مربوط به تغییرات آب و هوایی در وبسایت های فارسی زبان [دوره 14، شماره 51، 1397، صفحه 227-263]

د

  • دلاور، زهرا تحلیل محتوای اخبار روزنامه الشرق الاوسط درباره داعش [دوره 14، شماره 52، 1397، صفحه 233-205]
  • دلاور، علی تبیین مؤلفه‌های روزنامه‌نگاری محیط زیست و ارائه مدل مطلوب برای مطبوعات ایران (از نگاه استادان ارتباطات و محیط زیست، خبرنگاران و فعالان محیط زیست [دوره 14، شماره 50، 1397، صفحه 111-139]

ر

  • راسخ، کرامت الله نقش سیاسی اجتماعی مطبوعات در انقلاب مشروطیت با رویکرد تحلیل محتوای سرمقاله‌های روزنامه‌های روح‌القدس و صوراسرافیل [دوره 14، شماره 50، 1397، صفحه 13-34]
  • راودراد، اعظم تحلیل گفتمان برساخت معنایی بیماری اچ. آی.وی/ ایدز در تلویزیون ایران مطالعه موردی: سریال «پریا» [دوره 14، شماره 52، 1397، صفحه 121-145]
  • ربانی، علی دیالکتیکِ فضاهای معنایی؛ فهمِ تجربه ی حضورِ فیس بوکیِ سوژه های مجازی [دوره 14، شماره 52، 1397، صفحه 91-120]
  • رحیمی، مبین تجربه‌های فقیر در سینما: بازنمایی سینمایی تجربه جنگ در فیلم کوتاه کُردستان [دوره 14، شماره 53، 1397، صفحه 189-220]
  • رستگار، امیر الگوی دیپلماسی رسانه ای در مراکز روابط عمومی: یک مطالعه کیفی [دوره 14، شماره 53، 1397، صفحه 73-96]
  • رسول اف، رامین نقش سیاسی اجتماعی مطبوعات در انقلاب مشروطیت با رویکرد تحلیل محتوای سرمقاله‌های روزنامه‌های روح‌القدس و صوراسرافیل [دوره 14، شماره 50، 1397، صفحه 13-34]
  • رضاپور قوشچی، محمد امکان یا امتناع مصالحه در فرهنگ سیاسی و گفتمان های رسمی جمهوری اسلامی ایران [دوره 14، شماره 53، 1397، صفحه 41-72]
  • روستاخیز، بهروز موزه ها و پُرسمانِ هویت: بازدید از موزة مردم شناسی زابل و موزة منطقه ای جنوب شرق ایران در زاهدان [دوره 14، شماره 53، 1397، صفحه 305-321]
  • روشنفکر، کبری تحلیل محتوای اخبار روزنامه الشرق الاوسط درباره داعش [دوره 14، شماره 52، 1397، صفحه 233-205]

ز

  • زردار، زرین بازنمایی مناسبات کارآفرین و سرمایه‌دار در سریال‌های تلویزیونی بعد از جنگ تحمیلی [دوره 14، شماره 51، 1397، صفحه 101-124]
  • زمانی، محمود بیمۀ مسئولیت مدنی رسانه‌های همگانی [دوره 14، شماره 50، 1397، صفحه 162-196]

س

  • ساروخانی، باقر الگوی دیپلماسی رسانه ای در مراکز روابط عمومی: یک مطالعه کیفی [دوره 14، شماره 53، 1397، صفحه 73-96]
  • سالم، هانیه زندگی روزمره در مهمانی های زنانه (مورد مطالعه: زنان خانه دار شهر همدان) [دوره 14، شماره 51، 1397، صفحه 125-148]
  • سعیدنیا، حمیدرضا تبیین نقش فرهنگ در ایجاد دانشگاه کارآفرین [دوره 14، شماره 51، 1397، صفحه 265-286]

ش

  • شالچی، وحید تجربه‌ی زیسته‌ی «تعلیق استقلال اقتصادی» و استراتژی‌های مواجهه با آن [دوره 14، شماره 52، 1397، صفحه 261-288]
  • شریعتمدار، آسیه طراحی الگوی خودشکوفایی مبتنی بر اخلاق اسلامی و مقایسه آن با تجربه زیسته هنرمندان خودشکوفا [دوره 14، شماره 52، 1397، صفحه 31-52]
  • شریفی، زینب تبیین مؤلفه‌های روزنامه‌نگاری محیط زیست و ارائه مدل مطلوب برای مطبوعات ایران (از نگاه استادان ارتباطات و محیط زیست، خبرنگاران و فعالان محیط زیست [دوره 14، شماره 50، 1397، صفحه 111-139]
  • شریف مقدم، هادی مورد پژوهی اثرات فناوری‏های اطلاعاتی نوین بر رفتار اطلاع‏یابی طلبه‏ ها [دوره 14، شماره 53، 1397، صفحه 130-145]
  • شفیعیان، نازیلا طراحی و تدوین الگوی کارکردی رسانه های جمعی کشور ایران با تاکید برتوسعه بر توسعه سرمایه اجتماعی – مورد مطالعه معاونت صدای جمهوری اسلای ایران [دوره 14، شماره 53، 1397، صفحه 97-121]
  • شکوری راد، صدیقه اندیشه ی شریعتی درباره ی زن و حقوق او در اسلام [دوره 14، شماره 51، 1397، صفحه 75-100]

ص

  • صالحی امیری، سیدرضا ارائه الگوی مدیریت اطلاعات فرهنگی در سازمانها و مراکز فرهنگی ایران [دوره 14، شماره 51، 1397، صفحه 175-200]

ض

  • ضیایی، ثریا مورد پژوهی اثرات فناوری‏های اطلاعاتی نوین بر رفتار اطلاع‏یابی طلبه‏ ها [دوره 14، شماره 53، 1397، صفحه 130-145]

ع

  • عبداللهی نژاد، علیرضا مطالعه سیاست های رسانه ملی در حوزه ارتباطات سلامت (با تاکید بر برنامه های اصلی سلامت محور سیما در سال 1395) [دوره 14، شماره 51، 1397، صفحه 201-226]
  • عبدخدائی، مجتبی مرجعیت شیعه به‌مثابه کنشگر بین‌المللی؛ مطالعۀ الگوهای کنش نهاد اجتماعی مرجعیت در گذر تاریخ [دوره 14، شماره 51، 1397، صفحه 39-74]
  • عزیزآبادی فراهانی، فاطمه ارائه الگوی مدیریت اطلاعات فرهنگی در سازمانها و مراکز فرهنگی ایران [دوره 14، شماره 51، 1397، صفحه 175-200]
  • علی احمدی، امید مدرنیته و بازنمایی خانواده در فیلم‌های سینمایی پس از انقلاب اسلامی در ایران [دوره 14، شماره 50، 1397، صفحه 59-83]
  • علیدادی، مسعود بازتاب ملی شدن صنعت نفت در روزنامه‌های کیهان و اطلاعات (تحلیل محتوای مطالب دو روزنامه چهار هفته قبل و بعد از رویداد ملی شدن صنعت نفت) [دوره 14، شماره 53، 1397، صفحه 323-340]
  • علیرضایی، ابوتراب تبیین نقش فرهنگ در ایجاد دانشگاه کارآفرین [دوره 14، شماره 51، 1397، صفحه 265-286]
  • علیزاده، رحمان بازنمایی مناسبات کارآفرین و سرمایه‌دار در سریال‌های تلویزیونی بعد از جنگ تحمیلی [دوره 14، شماره 51، 1397، صفحه 101-124]
  • علیزاده مجد، امیررضا تبیین نقش فرهنگ در ایجاد دانشگاه کارآفرین [دوره 14، شماره 51، 1397، صفحه 265-286]
  • علیمحمدی، محبوبه بازنمایی خانواده و طبقه مبتنی بر الگوی مصرف: روایتی از دوره پیش از انقلاب در سریال کیمیا [دوره 14، شماره 53، 1397، صفحه 159-188]
  • عناصری، علی مراد پیش‌نهادی برای بررسی اتنوگرافیک پدیده‌های چندجایی: زندگی‌نگاری [دوره 14، شماره 51، 1397، صفحه 149-174]

غ

  • غفاری، هدی بیمۀ مسئولیت مدنی رسانه‌های همگانی [دوره 14، شماره 50، 1397، صفحه 162-196]

ف

  • فریدزاده، رائد «تکثر حقوقی، حاکمیت قانون، تفسیر فرهنگی» وجوهی از مبحث "هرمنوتیک و تکثر حقوقی" با توجه به آراء کلیفورد گیرتز و پل ریکور [دوره 14، شماره 52، 1397، صفحه 11-31]
  • فریدزاده، غزاله «تکثر حقوقی، حاکمیت قانون، تفسیر فرهنگی» وجوهی از مبحث "هرمنوتیک و تکثر حقوقی" با توجه به آراء کلیفورد گیرتز و پل ریکور [دوره 14، شماره 52، 1397، صفحه 11-31]
  • فرزبد، محمدمهدی حافظۀ جمعی نسل‌ها از جنگ هشت‌سالۀ ایران و عراق [دوره 14، شماره 50، 1397، صفحه 35-58]
  • فرقانی، مهدی نقش رسانه های اجتماعی موبایلی در شکل گیری هویت قومی دانشجویان [دوره 14، شماره 53، 1397، صفحه 249-284]
  • فرهنگی، علی اکبر تبیین مؤلفه‌های روزنامه‌نگاری محیط زیست و ارائه مدل مطلوب برای مطبوعات ایران (از نگاه استادان ارتباطات و محیط زیست، خبرنگاران و فعالان محیط زیست [دوره 14، شماره 50، 1397، صفحه 111-139]
  • فرهنگی، علی اکبر الگوهای ذهنی عوامل تولید خبررسانه ملی در خصوص تغییر ماهیت مخاطب به کاربر [دوره 14، شماره 52، 1397، صفحه 146-222]
  • فرهنگی، علی اکبر طراحی و تدوین الگوی کارکردی رسانه های جمعی کشور ایران با تاکید برتوسعه بر توسعه سرمایه اجتماعی – مورد مطالعه معاونت صدای جمهوری اسلای ایران [دوره 14، شماره 53، 1397، صفحه 97-121]
  • فهیمی فر، اصغر طراحی الگوی خودشکوفایی مبتنی بر اخلاق اسلامی و مقایسه آن با تجربه زیسته هنرمندان خودشکوفا [دوره 14، شماره 52، 1397، صفحه 31-52]

ق

  • قنبری باغستان، عباس تحقیق و توسعه در حوزه "ارتباطات سلامت": یک فراتحلیل از نوع علم شناسی [دوره 14، شماره 52، 1397، صفحه 179-202]
  • قیومی، عباسعلی ارائه الگوی مدیریت اطلاعات فرهنگی در سازمانها و مراکز فرهنگی ایران [دوره 14، شماره 51، 1397، صفحه 175-200]

ک

  • کشاورز، خدیجه دشواری ایجاد تعادل میان زندگی خانوادگی و تحقق خود در میان زنان متأهل خانواده‌های ایرانی [دوره 14، شماره 50، 1397، صفحه 85-111]
  • کیهان، امیر نقش رسانه های اجتماعی موبایلی در شکل گیری هویت قومی دانشجویان [دوره 14، شماره 53، 1397، صفحه 249-284]
  • کوثری، مسعود پویش محیط محتوای فضای مجازی در افق ایران ۱۴۰۴ [دوره 14، شماره 52، 1397، صفحه 73-90]
  • کوچک زائی، طیبه موزه ها و پُرسمانِ هویت: بازدید از موزة مردم شناسی زابل و موزة منطقه ای جنوب شرق ایران در زاهدان [دوره 14، شماره 53، 1397، صفحه 305-321]

م

  • محمدی، جمال زندگی روزمره در مهمانی های زنانه (مورد مطالعه: زنان خانه دار شهر همدان) [دوره 14، شماره 51، 1397، صفحه 125-148]
  • محمدی، نریمان دیالکتیکِ فضاهای معنایی؛ فهمِ تجربه ی حضورِ فیس بوکیِ سوژه های مجازی [دوره 14، شماره 52، 1397، صفحه 91-120]
  • میر، سیدمحسن ارائه الگوی مدیریت اطلاعات فرهنگی در سازمانها و مراکز فرهنگی ایران [دوره 14، شماره 51، 1397، صفحه 175-200]
  • مظفری، افسانه تبیین مؤلفه‌های روزنامه‌نگاری محیط زیست و ارائه مدل مطلوب برای مطبوعات ایران (از نگاه استادان ارتباطات و محیط زیست، خبرنگاران و فعالان محیط زیست [دوره 14، شماره 50، 1397، صفحه 111-139]
  • مظفری، افسانه نقش رسانه های اجتماعی موبایلی در شکل گیری هویت قومی دانشجویان [دوره 14، شماره 53، 1397، صفحه 249-284]
  • مقصودی، مجتبی امکان یا امتناع مصالحه در فرهنگ سیاسی و گفتمان های رسمی جمهوری اسلامی ایران [دوره 14، شماره 53، 1397، صفحه 41-72]
  • مهدی زاده، سیدمحمد بازنمایی خانواده و طبقه مبتنی بر الگوی مصرف: روایتی از دوره پیش از انقلاب در سریال کیمیا [دوره 14، شماره 53، 1397، صفحه 159-188]
  • موسوی خامنه، زهرا بررسی ساختار پاردایم مکان در هنر ایران پس ازاسلام با نگاهی به نقاشی ایرانی [دوره 14، شماره 52، 1397، صفحه 53-73]
  • مولایی، محمد مهدی پویش محیط محتوای فضای مجازی در افق ایران ۱۴۰۴ [دوره 14، شماره 52، 1397، صفحه 73-90]

ن

  • ناجیان اصل، زهرا طراحی الگوی خودشکوفایی مبتنی بر اخلاق اسلامی و مقایسه آن با تجربه زیسته هنرمندان خودشکوفا [دوره 14، شماره 52، 1397، صفحه 31-52]
  • نبوی، سید حسین شهروندی اجتماعی در کتاب‌های درسی [دوره 14، شماره 52، 1397، صفحه 250-227]
  • نحوی، مرضیه مطالعه سیاست های رسانه ملی در حوزه ارتباطات سلامت (با تاکید بر برنامه های اصلی سلامت محور سیما در سال 1395) [دوره 14، شماره 51، 1397، صفحه 201-226]
  • نصرالهی، اکبر الگوهای ذهنی عوامل تولید خبررسانه ملی در خصوص تغییر ماهیت مخاطب به کاربر [دوره 14، شماره 52، 1397، صفحه 146-222]

ه

  • هاشمی، شهناز الگوی دیپلماسی رسانه ای در مراکز روابط عمومی: یک مطالعه کیفی [دوره 14، شماره 53، 1397، صفحه 73-96]