گفت‌وگو در شبکه‌های اجتماعی مجازی (تحلیل سیستماتیک پژوهش‌های مرتبط)
1. گفت‌وگو در شبکه‌های اجتماعی مجازی (تحلیل سیستماتیک پژوهش‌های مرتبط)

یوسف خجیر؛ هادی خانیکی

دوره 15، شماره 54 ، بهار 1398، ، صفحه 0-0

چکیده
  این پژوهش درصدد بررسی امکان و امتناع گفت وگو در فضای مجازی است. روش این پژوهش مرور سیستماتیک است که براساس آن 13 پژوهش مرتبط با موضوع از نظر امکان، امتناع و شرط تحقق گفت وگو در این فضا مورد بررسی قرار گرفتند. ...  بیشتر
رسانه‌های نوین در برابر رسانه‌های جریان اصلی: عامل یا تشدیدکننده ضعف؟ بررسی اثرات فناوری‌های نوین بر مصرف رسانه‌های جریان اصلی
2. رسانه‌های نوین در برابر رسانه‌های جریان اصلی: عامل یا تشدیدکننده ضعف؟ بررسی اثرات فناوری‌های نوین بر مصرف رسانه‌های جریان اصلی

سوسن باستانی؛ هادی خانیکی؛ سعید ارکان زاده یزدی؛ فروزنده جعفرزاده‌پور

دوره 14، شماره 51 ، تابستان 1397، ، صفحه 13-38

چکیده
  بعد از انقلاب ارتباطات و اطلاعات و ظهور رسانه‌های نوین، انحصار رسانه‌های جریان اصلی از دست رفت و مخاطبان و بهره‌گیران از رسانه‌ها با ابزارهای متنوع‌تری برای برقراری ارتباط با جامعه روبه‌رو شدند. ...  بیشتر
مبانی و مؤلفه‌های روزنامه‌‌نگاری گفت ‌وگو بررسی دیدگاه‌‌های صاحب‌نظران حوزه گفت ‌وگو، استادان ارتباطات و روزنامه‌نگاران
3. مبانی و مؤلفه‌های روزنامه‌‌نگاری گفت ‌وگو بررسی دیدگاه‌‌های صاحب‌نظران حوزه گفت ‌وگو، استادان ارتباطات و روزنامه‌نگاران

هادی خانیکی؛ علیرضا نیکخواه ابیانه

دوره 11، شماره 38 ، پاییز 1394، ، صفحه 121-156

چکیده
  روزنامه‌نگاری گفت‌وگو زمینة مطالعاتی و حرفه‌ای جدیدی است که به سبب اهمیت یافتن گفت‌وگو در رسانه‌ها مورد توجه جدی محافل علمی، آکادمیک و حرفه‌ای و مجامع بین‌المللی از جمله یونسکو قرار گرفته‌ است. ...  بیشتر
تاثیر اینترنت بر نگرش فرهنگی روحانیون (مطالعه موردی طلاب حوزه‌های علمیه قم)
4. تاثیر اینترنت بر نگرش فرهنگی روحانیون (مطالعه موردی طلاب حوزه‌های علمیه قم)

هادی خانیکی؛ حمید عابدی

دوره 10، شماره 36 ، پاییز 1393، ، صفحه 11-43

چکیده
  روحانیون، به عنوان اصلی‌ترین «گروه مرجع» در بین متدینین جامعۀ ایران به شمار می‌آیند که هر گونه جهت‌گیری در عقاید، اندیشه‌ها و رفتار و سبک زندگی آنها، می‌تواند تأثیرات عمیقی در جامعۀ مذهبی و ...  بیشتر